1 דקות קריאה
הסעה בפתח תקווה

אנחנו הישראלים מאוד אוהבים את ארצנו הקטנה והחמימה אך לפעמים אנו רוצים לצאת מהשגרה ולטוס למדינה אחרת. פתח תקווה היא עיר מלאת משפחות ומרובות ילדים, אחת הבעיות הגדולות בלנסוע אל שדה התעופה היא מספר המקומות ברכב אחד כדי לנסוע יחד כולם אל שדה התעופה, לא לכולם יש רכב גדול ומרובה מקומות ישיבה. לקיחת הסעה מחברת - LY Tours Travel תפתור לכם את הבעיה של לנסוע יחד כולם ישירות אל שדה התעופה. לכל מה שתצטרכו אנחנו נהיה הפתרון האידאלי עבורכם, כגון: הסעה ל-8 אנשים מפתח תקווה, הסעה ל-10 אנשים מפתח תקווה, הסעה ל-16 אנשים מפתח תקווה וכ"ו...

למה כדאי לכם לקחת עם חברת - LY Tours Travel הסעה אל שדה התעופה? חברת - LY Tours Travel מציעה שלל פינוקים ברכביה, הכוללים בתוכם:  טלוויזיה, בר, מכונת קפה, רמקולים באיכות מאוד גבוהה ( component serround ), מוסיקה לפי הטעם האישי, תאורת לד מפוארת, כיסאות עור נוחים ומפנקים מזגן אישי וכו...בנוסף לכל, אנו מציעים לכם את המחירים הכי טובים שניתן לתת ושנוחים לכל כיס! אנו מבטיחים לכם שלקיחת הסעה עם חברת -LY Tours Travel היא חוויה בלתי נשכחת!

מקום למזוודות:
כאשר אתם טסים לחוץ לארץ אתם לוקחים איתכם מזוודות לצורך אחסון, עם משפחות מרובות כמו בפתח תקווה לרוב יש הרב המזוודות, מה שאומר, שחייב רכב הסעה גדול עם תא מטען גדול.

חניות בשדה התעופה:
אנחנו הישראלים לא אוהבים במיוחד לשלם על חניות ובמיוחד בטח ובטח שלא לחפש את החנייה, כאשר אתם נוסעים עם הרכב הפרטי שלכם אתם צריכים לחפש חניה ובנוסף לזה לשלם על החנייה,  עם לקיחת הסעה אל שדה התעופה אתם לא צריכים לחפש חנייה בשדה התעופה ובנוסף לזה לא צריך לשלם עבור החנייה, וכמובן איך ולא בארצנו הקטנה והחמה מאוד אתם עשוים לחזור לאוטו חם, משמע, לא נעים ולא כיף. ובנוסף לזה אתם לא תצטרכו לקחת שאטל אל הטרמינל שלכם ובכך חוסף לכם את הזמן של להגיע אל הטרמינל שלכם ואת האי נעימות של הצפיפות בשאטל.


ברכבים של חברת LY Tours Travel יש תא מטען גדול מאוד וניתן להכיל בתוכו כל כמות של מזוודות.


לסיכום, לקיחת הסעה מחברת - LY Tours Travel היא תהיה הפתרון האידאלי עבורכם לכל אשר חפצה נפשכם בו, כגון: הסעה ל-6 אנשים מפתח תקווה, הסעה ל-7 אנשים מפתח תקווה, הסעה ל-14 אנשים מפתח תקווה וכ"ו...