1 דקות קריאה
הסעה לשדה התעופה

איך מגיעים לשדה התעופה אחרי שבחרתם יעד, סגרתם טיסות, התכוננתם היטב ואספתם מידע, נשאר השלב האחרון בתהליך, והוא - להגיע לנמל התעופה מספיק זמן מראש לפני שהטיסה יוצאת. אנו ממליצים לכם בחום שלא להגיע עם כלי רכב פרטי לטיסה. ישנן כמה סיבות שבשלהן כדאי לכם לחשוב על הגעה בהסעה או במונית לנמל התעופה:
שעות מאוחרות - טיסות רבות יוצאות בשעות הלילה המאוחרות או בשעות הבוקר המוקדמות. מי שאינו נהג מיומן שרגיל לנהוג בשעות הקטנות עלול להירדם חלילה ולגרום לתאונה.
חנייה - כדאי שהבעיה שרודפת אתכם ביום יום לא תרדוף אתכם גם בדרך לחופשה. אתם לא רוצים להגיע לנמל, להתחיל לחפש חניה, ולשלם עליה עוד סכום כסף נכבד.
הדרך חזרה - חשבו על הדרך חזרה הביתה לאחר הטיסה. סביר להניח שתסבלו מג'ט לג ומעייפות. במצב כזה עדיף מאוד לא לעלות על ההגה, ולחזור עם הסעה.


חברת - LY Tours Travel

 חברת לי טורס טרוול היא חברה מובילה ומקצועית במיוחד בתחום ההסעות. החברה הוקמה בשנת - 2017 ומטרתה היא לספק שירות אישי ואדיב לכל אחד מלקוחות החברה. החברה מציעה שירות הסעות למגוון רחב מאוד של אירועים, וביניהם: ערבי גיבוש, ערבי עובדים, חתונות, בריתות, בר ובת מצוות, ימי הולדת, ולכל נסיעה אחרת. החברה מציעה גם שירות מיוחד של הסעות לנמל התעופה בכלי רכב עם תא מטען גדול במיוחד המתאים לאחסון מזוודות. רכבי החברה חדישים ומפוארים וכוללים שלל פינוקים כמו: בר, מכונת קפה, טלוויזיה, מוזיקה בבחירה אישית, כיסאות עור מפנקים במיוחד, מזגן אישי לכל נוסע, ועוד. מוקד השירות של החברה פעיל 24/7.הכנו כאן עבורכם רשימה קצרה של כלי הרכב השונים שהחברה מחזיקה:
מוניות גדולות - לא מדובר על מונית רגילה שבה אנו משתמשים בנסיעות בתוך העיר, אלא על מונית לקבוצה גדולה יותר של 20-15 איש.
מיניבוס - חברת לי טורס טרוול מחזיקה במיניבוסים המפוארים ביותר בארץ! במיניבוסים שלל פינוקים כמו: מוזיקה בבחירה אישית, טלוויזיה, בר, מכונת קפה, ועוד.
אוטובוסים - אם אתם מתכננים טיול גיבוש לעובדים שלכם, או צריכים להזמין הסעה לקבוצה גדולה יותר של מטיילים, האוטובוס מכיל עד - 60 נוסעים.