1 דקות קריאה
הסעה לשדה התעופה

הסעה לשדה התעופה או נסיעה ברכב פרטי?

 • אנחנו הישראלים מאוד אוהבים את ארצנו הקטנה אך לפעמים בא לנו לצאת מהשגרה ולטוס לחוץ לארץ. לאחר שהשמיים היו סגורים למשך שנתיים הרצון שלנו לטוס לחוץ לארץ רק גדל וגדל. כאשר אתם חושבים על להגיע אל שדה התעופה אנו חושבים על: מציאת חנייה טובה, תשלום החנייה בשדה התעופה, צפיפות התנועה בשדה ועל לקיחת "שאטל" לשער שלכם. אחד הדברים שאנחנו רוצים בזמן החופשה זה להיות בראש שקט וללא חששות. לכן אם אתם בוחרים בהסעה לשדה התעופה אתם יכולים להסיר מכם כל אחריות ולהיות בראש שקט בזמן החופשה ואתם יכולים להיות בטוחים שיהיה לכם הסעה שגם תיקח אתכם וגם תחזיר אתכם. אם אתם כבר יוצאים לחופשה כדאי לכם כבר להתפנק בהשכרת הסעה לשדה התעופה ותשכחו מהרכב הפרטי שלכם.

 

 • אז אחרי שסגרתם את הכרטיס טיסה שלכם ויש לכם ביטוח נסיעות, אתם רק צריכים לחשוב איך אתם מגיעים לשדה התעופה. ההמלצה שלנו היא לא להגיע לשדה התעופה עם רכב פרטי, אלא להגיע עם הסעה לשדה התעופה מכמה וכמה סיבות מוצדקות, כגון: 

• חוסר חניות בשדה התעופה וחוסר במקומות ישיבה ברכב פרטי-

 לא לכולם יש רכב פרטי שיש בו מספיק מקומות ישיבה כדי להכיל את כמות האנשים הרצויה. ולכן אנו ממליצים לקחת הסעה לשדה התעופה שגם תיקח אתכם וגם תחזיר אתם בבטחה.

תשלום החנייה בשדה התעופה- 

• אנחנו הישראלים לא אוהבים במיוחד לשלם על חנייה במיוחד שהיא יקרה, לא מקורה, ואין אחריות על הרכב שלכם בזמן שהוא שוהה בחניון של שדה התעופה. אז כאשר אתם מזמינים הסעה לשדה התעופה אתם לא צריכים לשלם על חנייה יקרה בשדה התעופה. לכן אנו ממליצים לכם להזמין מחברת LY Tours Travel הסעה לשדה התעופה שגם תיקח אתם אל שדה התעופה וגם ותחזיר אתכם משדה התעופה בראש שקט ובצורה בטוחה.

מקום אחסון למזוודות-

• למי מאיתנו שרצה לטוס לחוץ לארץ קרה שאין לו מספיק מקום לאחסן את מספר המזוודות שלו? אנחנו כאן על מנת לפתור לכם את הבעיה, חלק מהשירות המקצועי ברכב שלנו הוא מקום אחסון גדול בתא המטען ברכב ההסעה שלנו, לנו יש מספיק מקום כדי לאחסן את מספר המזוודות הרצוי עליכם ברכב שלנו ובכך אנו פותרים לכם את הבעיה של אחסון המזוודות ברכב.


נהיגה בטוחה ושקטה:

 • אם אתם יוצאים / חוזרים מטיסה בשעות הקטנות של הלילה אתם עלולים לצאת משלוות נפשכם בזמן הנהיגה לשדה התעופה. בנוסף, ייתכן ויהיה לכם " ג'ט לג" לאחר הטיסה ובמקרה כזה אסור בתכלית האיסור לנהוג הביתה חזרה משדה התעופה. כאשר אתם שוכרים הסעה לשדה התעופה / הסעה משדה התעופה אנו מבטיחים לכם להיות בראש שקט במהלך כל אורך הנסיעה.

לסיכום:
•אם אתם מתכננים מתכננים לטוס ורוצים להיות בראש שקט במהלך כל אורך הטיסה והחופשה בחירתכם תהיה לנסוע לשדה התעופה או חזור ממנו תהיה עם חברת - LY Tours Travel לנסוע עם חברת LY Tours Travel היא תהיה הבחירה הנכונה עבורכם. והדבר הכי חשוב הוא שתגיעו ותחזרו הביתה בבטחה. אנחנו מבטיחים לכם לתת את השירות הטוב ביותר עבורכם, ומציעים מגוון שירותים מגוונים, כגון: הכוללים: טלוויזיה, בר, מכונת קפה, כיסאות עור נוחים ומפנקים, רמקולים באיכות מאוד גבוהה ( component serround ), מוסיקה לפי הטעם האישי, תאורת לד מפוארת מזגן אישי וכו...