1 דקות קריאה
מונית גדולה לשדה התעופה

מונית גדולה לשדה התעופה או נסיעה ברכב פרטי?

אנחנו הישראלים, יש לנו גאווה וזיקה מאוד גדולה לארצנו הקטנטונת, ובכל זאת, בשנייה הראשונה שיש לנו הזדמנות לצאת ממנה – אנחנו מזמינים טיסה ועפים מפה. בעקבות מגפת הקורונה, ולאחר שהשמיים היו סגורים לטיסות במשך כמעט שנתיים, הרצון לצאת לחופשה גדל מאוד. בין אם החופשה שאתם מתכננים היא שבוע פינוק על אחד מחופי יוון, או טיול ארוך להודו, אחד הדברים שצריך לחשוב עליהם הוא איך נגיע לשדה התעופה. לא כולנו גרים במרחק נסיעה קצר מהשדה, ולכן השכרת שירות של מונית גדולה לנתב"ג היא פתרון מושלם. אחת הסיבות לצאת לחופשה היא להסיר מכם כל אחריות שיש ביום יום, ופשוט לנוח. לכן, אם אתם בוחרים במוניות גדולות, אתם יכולים להתחיל במנוחה עוד לפני שהתחילה החופשה. אם אתם כבר יוצאים לחופשה, תתפנקו בהשכרת מונית ותשכחו מהרכב הפרטי. הוא שייך לחיי השגרה – לא לחופשה חלומית.

מונית גדולה לשדה התעופה
אז אחרי שסגרתם את כרטיס הטיסה ויש לכם ביטוח נסיעות, עכשיו אתם רק צריכים להבין איך להגיע לשדה התעופה. ההמלצה החמה שלנו היא לא להגיע עם רכב פרטי מכמה סיבות:

חנייה וחוסר במקומות ישיבה ברכב פרטי - לא לכולנו יש רכב מספיק גדול כדי להכיל בתוכו יותר מ-5 נוסעים כשרוצים לנסוע לשדה התעופה. גם אם חשבתם לנסוע בכמה מכוניות נפרדות ולהחנות את הרכב בחניוני השדה, כדאי שתחשבו על האפשרות הזו שוב. התשלום על הדלק בכמה מכוניות והתשלום על החניון בנתב"ג הם הוצאה יקרה. הבחירה במוניות גדולות שיקחו אתכם אל החופשה המיוחלת, מתאימה לקבוצות גדולות של 5-20 נוסעים, והשירות ניתן באופן קבוע או חד פעמי, תלוי בצרכי הלקוח.

נהיגה בטוחה -  אם אתם טסים לחופשה או חוזרים ממנה בשעות הקטנות של הלילה, להתחיל לנהוג לגמרי יכול להוציא אתכם משלוות הרוח שאתם צריכים לפני יציאה לחופשה או בחזרה ממנה. בנוסף, יתכן ויהיה לכם ג'ט לג לאחר הטיסה, ובמקרה כזה ממש לא מומלץ לנהוג. כשאתם שוכרים מונית גדולה לשדה התעופה, אתם מבטיחים לעצמכם נסיעה בטוחה עם נהג מיומן.

אחסון מזוודות - מונית גדולה לנמל התעופה בן גוריון מותאמת לאחסון של מספר מזוודות ונוחות מקסימלית.

לסיכום:

אם אתם מתכננים חופשה ורוצים להשכיר מוניות גדולות, או הסעה VIP לשדה התעופה, בחירת בחברת לי טורס טרוול היא הבחירה החכמה. החברה שלנו הוקמה במטרה לתת את השירות הטוב, המקצועי והאדיב ביותר ללקוחות שלנו, והדבר הכי חשוב הוא להביא אתכם בבטחה מהבית ובחזרה אליו.